Harvialan uusi ilme
Osana uudistusta otamme käyttöön uuden Harvialan vaakunan, josta välittyy pitkä historia.
Julkaistu: 19.01.2022
Uudistuneessa logossa yhdistyvät Harvialan 1300-luvulta asti kantava historia, juuret hämäläisenä rälssitilana ja kartanona sekä taimiston satavuotinen historia puunkasvatuksessa. Yrityksen uudistuneesta ilmeestä voi tulevaisuudessakin löytää tutun mehiläisen pörräämässä! Uusi ilme tukee viestinnässä ja markkinoinnissa Harviala Oy:n strategiaa.
Olemme ylpeitä Harvialan pitkästä ja vaiherikkaasta historiasta ja haluamme että se näkyy myös tänä päivänä. Edistämme elävän ja kestävän ympäristön suunnittelua, rakentamista ja ylläpitoa, ja haluamme vastata tulevaisuuden haasteisiin perinteitämme kunnioittaen, kommentoi Harviala Oy:n toimitusjohtaja Inari Jansson.
Visuaalisen ilmeen uudistus on jatkoa Harvialan viime vuosien muutoksille. Vuonna 2022 Harvialan toiminnan keskiössä on organisaatiomuutosten jälkeinen toimintaprosessien vakiinnuttaminen, asiantunteva ja nopea palvelu, kestävän ympäristön tuotteet sekä koulutustoiminnan kehittäminen osana urbaania lähivihreää edistävää kansainvälistä EPLUG-hanketta.
Harvialan visuaalisen ilmeen uudistuksen yhteydessä myös ympäristötuotteiden maahantuontiin keskittyvä Envire uudistaa logonsa. Enviren tuttu vihreä E-kirjain säilyy ja viestii korkealaatuisista ympäristörakentamisen tuotteista.